Hej, jag har stött på ett problem som jag hoppas någon här kan hjälpa mig med. Jag har haft min IPTV-tjänst i flera månader nu, men jag märker att varje gång jag försöker titta på sport eller live-event så får jag problem med frysta bilder eller så förlorar jag hela signalen ibland. Jag har redan kollat mina inställningar och testat att byta kablar, men inget verkar fungera. Är det någon här som har en erfarenhet av en riktigt bra IPTV-tjänst som inte har sådana problem?
top of page
bottom of page
Jag tycker att IPTV kan vara riktigt bra, men jag håller med om att det är viktigt att välja en pålitlig tjänst. För min del har jag också stött på problem med frysta bilder och förlorad signal, men det blev mycket bättre när jag bytte till en stabilare leverantör. Det handlar verkligen om att hitta en tjänst som har både bra teknik och ett brett utbud av kanaler. Om någon här är intresserad av att få en riktigt bra streamingupplevelse utan störningar, skulle jag säga att det är värt att kolla på tjänster som har bra rykte för sin stabilitet.